Lubin,
ul. Marii Konopnickiej 31b
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych
zakupionych przez sklep.yasumi.pl:
Data modyfikacji - 27.04.2024
1. Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem – bon o charakterze indywidualnym na
określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta, zwanego
dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Gabinet – placówka
YASUMI, w której zakupiony i realizowany jest Bon.
2. Bony upoważniają do skorzystania z usług i zakupu towarów zgodnie z obowiązującym
cennikiem w miejscu jego realizacji – wybrany gabinet YASUMI w Polsce -
gabinety.yasumi.pl/., lub zakupu preparatów i urządzeń do domowej pielęgnacji w
sklepie internetowym YASUMI – sklep.yasumi.pl (aby dokonać zakupu w sklepie, należy
uprzednio zgłosić się do Centrali YASUMI, przesyłając zdjęcie bonu podarunkowego w
celu wymiany vouchera na kod wartościowy – bony@yasumi.pl, tel. 62 501 38 70).
Koszty wysyłki zakupionych produktów na sklepie internetowym pokrywa osoba
obdarowana.
3. Bony podarunkowe zakupione w Gabinetach YASUMI podlegają wewnętrznemu
regulaminowi gabinetu.
4. Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z
podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu
Gabinetu, bądź osobiście w Gabinecie.
5. Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
6. Bon zakupiony na sklep.yasumi.pl ważny jest przez 12 miesięcy od momentu jego
nabycia do realizacji w dowolnym gabinecie.
Okres ważności bonów podarunkowych zakupionych w Gabinetach YASUMI jest
uzależniony od ich wewnętrznego regulaminu.
Yasumi Lubin bony podarunkowe ważne tylko do 20.02.2025
Proszę o niezłoczne wykorzystywanie bonów podarunkowych .
Po tym terminie nie bedzie możliwości wykorzystania bonu w naszym salonie.
Za utrudnienia przepraszamy.
7. Po upływie okresu ważności, Bon zamienia się w kartę podarunkową do realizacji w
sklepie internetowym sklep.yasumi.pl (aby dokonać zakupu w sklepie, należy uprzednio
zgłosić się do Centrali YASUMI, wskazując numer swojego bonu, w celu wymiany
vouchera na kod wartościowy – bony@yasumi.pl, tel. 62 501 38 70). Koszt wysyłki
kosmetyków w ramach karty podarunkowej ponosi osoba Obdarowana.
8. Ze względu na indywidualny charakter bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na
gotówkę.
9. W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów jest niższa niż wartość
Bonu, Gabinet nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
10. W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość
Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
11. Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać
wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub
podobnej wartości.
12. Realizacja bonu nie łączy się z promocjami i kuponami promocyjnymi dostępnymi w
wybranym gabinecie YASUMI.
13. Bon nie może służyć jako forma zapłaty do zakupu innego bonu.
14. Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Gabinecie.
15. Bon zakupiony bezpośrednio w gabinecie można zrealizować wyłącznie w punkcie, w
którym został zakupiony. Bon zakupiony w sklepie internetowym można zrealizować w
wybranym salonie YASUMI w Polsce lub w sklepie internetowym YASUMI sklep.yasumi.pl
(aby dokonać zakupu w sklepie, należy uprzednio zgłosić się do Centrali YASUMI,
przesyłając zdjęcie bonu podarunkowego w celu wymiany vouchera na kod wartościowy
– bony@yasumi.pl, tel. 62 501 38 70).
16. W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia zarezerwowanej wizyty minimum 48
godzin przed zaplanowanym terminem, z Bonu potrącana jest wartość umówionej
wizyty, czyli w przypadku Bonu na konkretny zabieg Bon przepada, a w przypadku
rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z Bonu potrącana jest wartość
umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane
jest 150zł). Nie stawienie się Obdarowanego na umówioną wizytę lub jego spóźnienie się
dłuższe niż 15 min. powoduje utratę uprawnień do realizacji Bonu, bez prawa żądania
zwrotu uiszczonej opłaty.
17. Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu.
18. Za ewentualne zaginięcie i uszkodzenie przesyłek kurierskich odpowiadają paczkomaty
lub firma kurierska. W razie uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody
podpisany przez pracownika firmy kurierskiej.
19. Ewentualne reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytej realizacji bonu, Klient lub
Obdarowany zgłasza pisemnie do YASUMI POLSKA Sp. z o.o. na adres siedziby biura lub
mailowo na adres bony@yasumi.pl w terminie nie późniejszym niż 7 dni od chwili
realizacji Bonu lub od momentu, kiedy miał być zrealizowany. Pismo reklamacyjne
powinno zawierać: dane Klienta lub Obdarowanego, numer Bonu, opis sytuacji. YASUMI
POLSKA zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania
zgłoszenia.
20. W przypadku, kiedy dojdzie do zagubienia lub zniszczenia Bonu, a termin ważności Bonu,
jeszcze nie minął i nie został on jeszcze zrealizowany, możliwe jest, ale wyłącznie na
wniosek Klienta, po złożeniu odpowiedniego oświadczenia oraz za okazaniem dowodu
zakupu, wystawienie duplikatu Bonu. Duplikat jest wystawiany w formie pliku pdf i jest
wysyłany na adres e-mail, z którego zostało założone zamówienie w ramach którego
został nabyty bon. Wniosek należy kierować na adres bony@yasumi.pl. Koszt
wystawienia duplikatu bonu/vouchera to 20 złotych.
21. W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje
koordynator ds. bonów podarunkowych – bony@yasumi.pl; tel. 62 501 38 70.
22. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów w sklepie internetowym
sklep.yasumi.pl. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w
całości.
23. Ochrona danych osobowych:
• Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na
gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w
formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw.
„RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub
rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
• Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
• Administratorem danych osobowych jest YASUMI POLSKA Sp. z o.o., którego dane znajdują
się w zakładce „Informacja o sklepie” niniejszej strony internetowej.
• Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające
systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą
działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów
powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez
ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających
ochronę danych.
• Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
• Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych
osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
możliwości zawarcia tejże umowy
Bon w Yasumi Lubin ważny jest tylko do 20.02.2025 po tym terminie nie będzie realizowany.